10% bij 2 stuks, 15% bij 3-4 stuks, 20% bij 5+ stuks
de korting wordt automatisch toegepast in uw winkelwagen >

PostNL heeft aangegeven dat bestellingen naar België vertraging op zullen lopen. Uw pakket zal langer onderweg zijn dan u van ons gewend bent, onze excuses voor het ongemak.

Bij ontvangst
Is een artikel bij ontvangst van je pakket beschadigd? Erg vervelend natuurlijk en dat moet zo snel mogelijk opgelost worden. Neem voor een snelle afhandeling direct contact met de klantenservice van Jac Hensen op. Wij bekijken de situatie dan samen en zoeken naar een passende oplossing. Alvast excuses voor het ongemak.

Na het dragen
Is een artikel na het dragen beschadigd geraakt? Jammer, maar het is altijd verstandig even contact met de klantenservice op te nemen. Wij nemen klachten uiterst serieus en na beoordelen door één van onze specialisten komen wij wanneer het onder de garantie valt altijd met een passende oplossing. Excuses voor het ongemak.

Voor overige vragen kun je ook contact opnemen met onze klantenservice via telefoon, chat of e-mail.