10% bij 2 stuks, 15% bij 3-4 stuks, 20% bij 5+ stuks
de korting wordt automatisch toegepast in uw winkelwagen >

PostNL heeft aangegeven dat bestellingen naar België vertraging op zullen lopen. Uw pakket zal langer onderweg zijn dan u van ons gewend bent, onze excuses voor het ongemak.

Alles over de nieuwe update

Beste klant,

Je bent naar deze pagina gegaan omdat je graag meer informatie wilt over de komende update in onze klantensystemen. Wij voeren deze update uit om je betere service te kunnen verlenen. Wat er precies gaat gebeuren en hoe dit bijdraagt aan de klantenservice wordt hier en op vervolgpagina's verder uitgelegd. Jij als klant kan dankzij de update een groot gedeelte van je gegevens zelf wijzigen, welke vervolgens in al onze systemen bekend zijn.

Wanneer?
De update zal op xxxxxx uitgevoerd worden. Op dat moment zullen al bestaande klanten die voldoende gegevens hebben in ons winkelsysteem toegevoegd worden aan ons webshopsysteem. 

Waarom?
Wij willen het de klant zo gemakkelijk mogelijk maken, vandaar dat de klanten die toegevoegd worden aan het webshopsysteem ook direct een online account krijgen. Je kunt dan als klant zelf je gegevens bijwerken en wijzigen. Hierdoor zijn alle gegevens tussen de systemen hetzelfde. Wanneer je vervolgens in de winkel een aankoop doet, wordt deze aankoop ook aan je eigen account gekoppeld. Je hoeft slechts één stap zal door de klant zelf gedaan moeten worden en dat is een eigen wachtwoord kiezen. 

Welke voordelen biedt het mij?
Je kunt gemakkelijk gegevens zoals huisadres, nieuwsbriefaanmeldingen, bestellingen etc. inzien en wijzigen. De gegevens die je aanpast in je online account worden automatisch bijgewerkt in ons winkelsysteem. Zo koppelen we altijd de juiste klant aan de juiste aankoop. Voor vaste klanten hebben wij periodiek leuke acties, deze worden doorgaans verstuurd via mail of op je huisadres. Door de systemen met elkaar in verbinding te brengen en altijd de juiste gegevens te hebben weet je zeker dat je geen enkele actie of belangrijke informatie mist. 

Moet ik zelf nog iets doen?
Ja, er is slechts één handeling nodig voor de klant. Je zult een eigen wachtwoord te kiezen voor je account. Na het toevoegen aan het webshopsysteem ontvang je een mail, die ingaat op hoe je een eigen wachtwoord kunt kiezen. In deze mail klik je op de knop: wachtwoord kiezen. Je komt vervolgens op een nieuwe pagina waarop je jouw eigen gekozen wachtwoord kunt kiezen. Inloggen gaat vervolgens heel gemakkelijk met het e-mailadres dat bij ons bekend is en het door jou gekozen wachtwoord. Bij een nieuwsbriefaanmelding in ons winkelsysteem zal deze ook automatisch verwerkt worden in ons nieuwsbriefsysteem.

Wat als ik geen online account wil?
Dan hoef je niets te doen. Je gegevens zullen wel in het webshopsysteem bekend zijn, maar zullen verder niet gebruikt worden. Wanneer je later toch beslist om een online bestelling of reservering te willen plaatsen, kun je gewoon de normale bestelprocedure volgen. Je zult in dat proces vervolgens wel een wachtwoord moeten kiezen. Dit is nodig om je als klant inzicht te geven in bestellingen die je plaatst.

Privacy
Jac Hensen hecht veel waarde aan de privacy van onze klanten. Je kunt er dan ook zeker van zijn dat we erg zorgvuldig omgaan met je gegevens. De update is uitvoerig getest en alles verloopt over beveiligde verbindingen. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken. Jouw gegevens blijven binnen de Jac Hensen systemen en worden alleen gebruikt om je betere serviceverlening te kunnen geven. 

Wij zijn erg trots op deze grote update die we doorvoeren in onze systemen. Wij hopen dat jij als klant de inspanningen waardeert. Heb je vragen en/of opmerkingen over de update, dan vernemen wij dit graag.

Wij zijn bereikbaar via Tel: 033-4617405, e-mail: klantenservice@jachensen.nl en via de online chat.